Avis récents

4 étoiles sur 156 commentaires

Walter HendrickxIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Melissa Van den VloetIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Lekker en goed belegen.
Walter HendrickxIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Melissa Van den VloetIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Lekker, warm en goed belegd.
Walter Hendrickx25-04-2026

Livraison:

Repas:

Ann Bosmans05-04-2026

Livraison:

Repas:

Xandra Hedeman29-03-2026

Livraison:

Repas:

Kip kebab was niet lekker. Vlees compleet uitgedroogd
Walter Hendrickx28-02-2026

Livraison:

Repas:

zoals steeds alles pico bello in orde en smakelijk!!!
Véronique Maria Cornelia Van de Sompel06-02-2026

Livraison:

Repas:

De frietjes waren slap, koud en hadden geen smaak
Sebastien04-01-2026

Livraison:

Repas:

Gierig en zeker nog niet op tijd dat je vraagt maar triestig voor de prijs erger en erger